Begivenheder og ferier

Dagtilbuddet og Fritter har åbent i alle skolefriuger. Dog holder vi lukket 24. december samt Grundlovsdag. Derudover holder vi som udgangspunkt også lukket dagen efter Kr. Himmelfartsdag. Har man brug for pasning denne dag, skal det aftales med ledelsen.

Ferieuger i dagtilbud og Fritter

Vi holder åbent i alle skoleferier for børnene i vuggestue, børnehave, SFO og klub.

De eneste dage i løbet af året, hvor vi holder helt lukket, er den 5. juni (Grundlovsdag) og den 24. december. Derudover holder vi som udgangspunkt også lukket dagen efter Kr. Himmelfartsdag. Har man brug for pasning denne dag, skal det aftales med ledelsen.

Ferieuger vil ofte blive afviklet på tværs af alder. Det giver anledning til god oplevelser for små og store.

Skolens ferieplan 2022-23.pdf

Shape Created with Sketch.