Om Klubben

Klubben i Landsbyordningen

Klubben er et fritidstilbud til Landsbyordningens børn i 3., 4., 5. og 6. klasse.

I Klubben er der højt til loftet på mange måder, og her har vi stor respekt for, at det er børnenes fritid, vi har med at gøre. I vores store lokale har vi både pool- og bordtennisbord, et lille køkken og et kreativt langbord. Desuden har vi tre små tilstødende rum, hvor børnene kan spille computer, tumle i puder eller bare trække sig tilbage og få lidt ro.

Når børnene tjekker ind efter skoletid, er her mulighed for både at være med i planlagte fællesaktiviteter eller bare hænge ud med sine venner i et af de små rum, som er en del af klubben.

Telefon Klub: 2159 4722

Vi tager kun telefonen i Klubbens åbningstid – men du er altid velkommen til at lægge en besked eller sende en sms.