Priser og praktik i kostordningen

Der er forskellige ordninger og priser i vores kostordning - alt efter om dit barn går i vuggestue og børnehave eller er et skolebarn.

Vuggestue og børnehave
I vuggestuen og børnehaven betaler I som forældre 620 kroner pr. måned for formiddags- og frokostmåltidet.

Tilmelding og betaling til denne ordning foregår over pladsanvisningen.

Hvis I hellere vil sende en madpakke med jeres barn, er det altid en mulighed.

Er I med i kostordningen, kan den opsiges med en måneds varsel til d. 1 eller 15 i en måned.

Skolemad
For skolebarnet findes der to muligheder for at købe mad:

I kan som forældre tilmelde jeres barn til en fast madordning –
som regel for fem-seks uger ad gangen, hvor dagens ret bliver hentet af klassens dukse og bragt ud i klassen.
Menuplan og tilmeldingsfrist lægger vi ud på AULA 5-10 dage før en ny start.

Denne ordning koster 100 kroner pr. uge, hvor betaling foregår kontant eller via MobilePay på 380830 for en samlet periode.

Alternativt kan jeres barn bruge ordningen til at handle på dagsbasis og i løssalg. Her koster dagens ret 25 kroner og hentes i skoleboden.

Ud over Dagens Ret er der i skoleboden mulighed for at købe Smoothie og Dagens Sandwich.

Priser på løssalg i skoleboden

- Dagens lune ret: 25 kr.

- Burgerboller med fyld: 20 kr.

- Smoothie: 15 kr.

- 10 madbilletter til Dagens Ret: 250,-  kr.

- 10 madbilletter til Dagens Burger/Sandwich: 200,- kr.

- 10 billetter til Smoothie: 150,- kr.

- 10 billetter til Bolle og Frugt: 60,- kr.

Madbilletter betales på MobilePay 380830

Eftermiddagsmad i vuggestue, børnehave og SFO og Klub
Eftermiddagsmåltidet består af frisk frugt, der hver dag serveres sammen med en friskbagt bolle eller andre former for brød.

Prisen for at være med i denne ordning er 120,- kr. pr. måned, som betales særskilt via pladsanvisningen.

Alle ordninger er frivillige

Fælles for alle vores ordninger er, at de er frivillige. De ordninger der betales via pladsanvisningen, kan altid opsiges her med en måneds varsel.